سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروز چندمه و چرا تاریخ امروز ایران مهم است؟

 

امروز چندمه و چرا تاریخ امروز ایران مهم است؟

تاریخ امروز به شمسی و به میلادی چیست؟ در هفت روز هفته امروز چندمه یا چندشنبه است؟ تاریخ امروز در ایران یکی از پر خبرترین روزهای اقتصادی و معیشتی مردم را به چشم میبیند. در این بخش شما میتوانید تاریخ امروز ایران به میلادی و شمسی را مشاهده کنید.

مشاهده این پرسش که تاریخ امروز چندمه یا امروز چندم برج است در سایت آرتان پرس فراهم است. هر چند این امکان در اپلیکیشن های اندروید و ios نیز برای مشاهده کاربران وجود دارد اما همواره افرادی هستند که یا از گوشی هوشمند استفاده نمیکنند و یا در خارج از کشور زندگی میکنند و برای اینکه بدانند تاریخ امروز ایران چه روزی است، نمیتوانند از اپلیکیشن های انگلیسی زبان استفاده نمایند.

** چرا اطلاع از تاریخ امروز به میلادی، شمسی و قمری برایمان مهم است؟

تقویم برای استفاده روز شمار تاریخ امروز است و تاریخ و ساعت دقیق هر روز برای برنامه ریزی، هدف گذاری و اطلاع از مناسبت های تاریی، مذهبی و ایرانی مورد استفاده قرار میگیرد. تاریخ ایران امروز بر مبنای تاریخ شمسی است و به علت همبستگی زیادی که بین تاریخ ایران و تاریخ قمری امروز وجود دارد، استفاده از تقویم هجری قمری نیز در بین ایرانیان بسیار مرسوم است.

البته مشخص است که سوال تاریخ امروز به میلادی چندمه از آن جهت حاثز اهمیت است که این تقویم در بسیاری از کشورهای جهان مبنای روزشمار به حساب می آید و با توجه به اینکه در بیش از 95 درصد کشورهای جهان از تقویم تاریخ امروز به میلادی استفاده میکنند، این تقویم یک تقویم بین المللی است.

 

 

منبع:
https://artanpress.ir/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2/